Tema: Re: knauf insulation vatos ispudziai
Autorius: Jager
Data: 2012-09-16 22:31:52
paroc, aišku, bus kietesnė ir gal netgi tokio storio kokio reikia bet
ketvirtadaliu mažiau mokant nenorėk gauti tokių pat savybių.
Imho Paroc extra atitinka unifitas 039, o 037 tai jau ir lenkia savybėm.
Aš imsiu knauf unifita 039 už 109 lt, šiek tiek brangiau. bet užtat
dirbti pačiam bus geriau.
Aš irgi imsiu rulonine, nes tarpai nuo 45 iki 80 pločio. Tik tas
pjaustymas, peilio galandimas užknisa, bet ką padarysi.

--
Jager