Tema: Re: knauf insulation vatos ispudziai
Autorius: Zaba
Data: 2012-09-15 13:37:39
Kad Lietuvele didelis kaimas, kai paziuri is statybu technologiju puses,
vokieciai jau senai deda polistiroli (neopora) su sonuose isfrezuotais
grioveliais (gaunasi kaip garmoshke ir gerai prisispaudzia prie gegniu ir
vaiksciojimai nebaisus). O pas mus tu pabandyk surasti kas tau padarys tokio
neoporo 40 kubu, o tuo labiau parduos. Architektai ir konstruktoriai irgi su
sena zakalke, kaip tai polistiroli deti tarp gegniu nesamone!, namas sudegs
ir pan. O kad vata po kokiu 10 metu sukris i gabalus slaitiniame stoge,
tai... Su PU putimu stogo siltinimui irgi panasiai, sarashkinai vientik,
nemoka net proporciju paskaiciuot... Vienu zodziu nusivilimas vien tik...