Tema: Re: Pamatu irengimas
Autorius: Darius-B
Data: 2012-09-07 20:33:15
Man jie rostverka dare, polius projektana. Ka as zinau, viskas kaip gerai,
nelabai suprantu kurioje vietoje galima kazka ne taip padaryti betonas is
gamyklos, klojiniai nuomuojami, karkasai irgi gamykloj pagaminti. Na gal
dabar pries darant pamatus pats samdyciau atskira firma zemes darbams, o po
to jau ieskociau kas darys pamatus.

"Zaba"  wrote in message news:k2apiq$vvp$1@trimpas.omnitel.net...

Dar mastau del juostiniu pamatu, neblogom kainom juostinius pasiule sitie
www.pamatumeistrai.lt gal apie juos ka nors zinote? Kazkaip pamasciau, kad
juostiniai pamatai yra siltesni nei greztiniai.