Tema: Re: Pamatu irengimas
Autorius: Dizzy
Data: 2012-09-06 21:39:45
nezinau, bet jie mano situacijoje buvo patys pigiaus ir ženkliai... sukėlė
įtarimą. Nesugebėjo net pasiūlymo padaryti. Rinkausi iš 6 firmų.

"Zaba"  wrote in message news:k2apiq$vvp$1@trimpas.omnitel.net...

Dar mastau del juostiniu pamatu, neblogom kainom juostinius pasiule sitie
www.pamatumeistrai.lt gal apie juos ka nors zinote? Kazkaip pamasciau, kad
juostiniai pamatai yra siltesni nei greztiniai.