Tema: Re: Pamatu irengimas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-09-07 15:31:44
bet tai kai nepasitikejimas tom  isvardintom firmom, kurios ta pati sake del
poliu gylio. O cia tik vienam newsu dalyviui uzteko parasyt parase ir jau
kaip ir klausimu nebekyla? :) Supraskit, kad tose stambiose firmose biznis
tikrai ne is pamatu indviduliam namui yra daromas, ir nematau joms jokio
tikslo apgaudinet ir siulyt 5 metru polius vietoje 2m, kaip noretusi manyti.

Man Vilnaius rentiny polis (nepasakysiu kokio skersmens, gal apie 25cm?)
gavosi 500lt+PVM (kuris kaip zinia dalykas reliatyvus :). Bet ju pasiulymas
buvo 2011 vasara, kai jau dariausi tuos polius gilu rudeni, tai  sake kainos
jau isauge, bet man dar padare tom paciom vasara pasiulytom kainom. Su
spraustiniu poliu irengimais dar yra niuansas del vibracijos. Jei kaimyno
namas (ar siaip bet koks kitas pastatas) yra arciau kaip 30metru, tai tau
reikia duoti rastiska sutikima vibravimui, bet yra nemazai sansu kad
kaimynui teks darytis nauja remonta. Cia dar zinoma nuo grunto priklauso,
tarkim smelis vibracija perduoda gerokai maziau nei kietas molis. O kai
gruntas prastas, tai to molio greiciausiai ten bus nerasta.