Tema: Re: Pamatu irengimas
Autorius: spakainas
Data: 2012-09-07 14:04:55
O bratka, taigi pas tave gruntas labai ir labai prastas. Stiprus
pagrindas praktiškai tik 5 metrų gylyje. Juostiniams pamatams parašyta,
kuriam gyly negalima daryt, bet jis visur skirtingas - keičiasi
priklausomai nuo vietos, sunku pataikyt bus. Žodžiu, rizikinga dėl
sėdimų tai tikrai. Aš daryčiau polius iki tvirto pagrindo, t.y. ne
mažiau 5 metrų. Tik diametras kaip minimum 250 mm tokiu atveju, ir
armavimą reik sužiūrėt normaliai, nes jau gana liauni poliai gaunasi.