Tema: Re: Kieto Kuro Katilas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-23 11:25:26
bet sutik - po visu tu malku ruosimo, peciaus uzkurimas, ar nuejimas antra karta uzmesti yra fignia. As pvz vasara ir tai i rusi po kelis kartus nueinu, o ziema pakeliui nueiti ir imesti pora malku nesunku, svarbu, kad butu ka imesti po ranka :)
Uz sutaupytus pinigus galesi dx alaus nusipirkti, kad kompensuoti papildoma viena nuejima iki rusio :))) Pvz galesi rusyje pasistatyti alaus backa su pilstymo iranga, jei vesu tai ir saldyti nereikes. Nueini su bokaliuku alaus, prisipili, imeti pora malku ir laimingai gurksnodamas lipi i virsu :)

T:)