Tema: Re: Kieto Kuro Katilas
Autorius: MS
Data: 2012-08-23 09:37:54
aš statyčiau tik mažo galingumo katilą be jokių talpų. Vakare plakūrei, prieš miegą dametei, kai užgeso įsijungia dujinis katilas. Nori taupai (dirbi pečkuriu) nori ilsiesi. Mane pečkurystėje labiausiai nervuoja, kad negali tiesiog "sirgti". Tom planuojama katilinė kainuotų brangiai ir kažin ar atsipirktų... O granulės pagal šilumos savikainą labai jau arti dujų gaunasi.

Ir dar: dabartinė isterija aplink biokurą truputį verčia abejoti, kad jo kainos nepriartės prie dujų. Gal verta pagalvoti apie katilą kuriam tinka ir akmens anglis :)