Tema: Re: Kieto Kuro Katilas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-23 10:36:31
Tai gerai, kad tilps tokia.
Bet siaip jau "nusipirkti miska netoliese" ir "malkos uz dyka" na niekaip nesiderina.
Misko tau niekas uz dyka neparduos, malkos miske yra staciais rastais, o tau reikia kapotu malku katilineje. Primeti kiek tam reikes pinigu arba darbo ideti (jei daryti paciam)? Esu istikines, kad peciaus kurimas po to atrodys kaip atostogos :)
Trumpas darbu sarasas - gauni leidima malkoms pjauti, nusipjauni, nugeni, supjauni dalimis, ivelki is misko prie keliuko, pasikaruni i auto ir atsivezi iki namu, supjauni rastelius, sukapoji, sukrauni i malkina (kruvas), lauki du metus kol isdziuna, nesiesi dalimis i katilne, vakare nueini pakurti peciaus :) Va tau ir nemokamos malkos :)

T:)