Tema: Re: Kieto Kuro Katilas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-22 17:33:43
va teisingas pastebejimas - yra katilu kur galingumas kyla, bet pakuros turis lieka nepakites :)
Na ir pasiziurejus i kinas verner 45 kw katilas 15 klt + akumuliacines 6 klt, viso 21 klt
Atmos50 kaina 7 klt + akumuliacines 6 klt - viso 13 klt
Granulinis katilas - perdaug nesigilinant koks 15 kw (didesnio galingumo nereikia, nes geriau jau jis kurenasi pastoviai, o kuro sunaudosi tiek pat kiek tavo namui reikes nergijos) manau nuo kokiu 6 iki 10 klt (na cia jau kruta koki). Tai kaip minimum lieka 3 klt - kuri galesi isleisti granulem.
Kuras malku ertmetris nepjautu rasteliu skaityk koks 100-120 lt. Jei gerai pamenu apie 2-2.5 ertmetriai atitinka apie 1 tona briketu-granuliu. Granules sakyciau kainuoja 500-600 tona. Grubiai palyginimas 250 lt ir krusliava pries 600 lt. Atrodo permoki 300-350 lt nuo tonos. Bet jei tau reikes pvz 5 tonu - tai metamas permokesi 1500-1700 lt, bet turesi komforta vos ne kaip su dujiniu. Palyginus su irengimo islaidomis tai realiai permoketi pradesi tik minimum po kokiu 3 metu eksplotacijos, jei ne 6 ar 10 :)) Tu gerai dar paskaiciuok tarp konkreciu sistemu, ir nepamirsk, kad jau turi veina sildymo sisteme (jei ji veikia ok ir dar funkcionuos, tai kodel jos neisnaudoti pvz per didelius salcius, ar isvaziavus atostogoms, paprastai visokie papildomi daburimai kainuoja daugiau nei tie sutaupyti kubai duju. )

T:)