Tema: Re: Santechnikas kaune
Autorius: dz
Data: 2012-08-25 18:21:54
na ne seniuose santechnika prikt...o ir kad vamzdis vieno brando, o visi
fitingai kito tai nieko cia blogo

is paskutiniu matytu 30 normaliu objektu, nei vienas nebuvo su ppr, kiek
ziuriu tai su ppr tik kaimuose ir visokiuose 2 kvadratu voniose diedukai
konstruoja, o katilinese tai metalas aplamai turu but

"Marius"  wrote in message news:k19ot1$smp$1@trimpas.omnitel.net...

Atsibusk, atgyvena. Tu nueik į bet kuriuos senius ir sakyk man reikia
presuojamų, bet tik kad viskas būtų vienos firmos ir vamzdis ir jungtys,
pamatysi ką pasiūlys. Rinkinuką surinks iš penkių firmų ir galėsi deliot. Ar
žinai kiek kainuoja firminės jungtys: 5-10 kart daugiau nei lituojamos. Dar
ne bet kur gausi, tik didmesčiuose ir specializuotuose parduotuvėse.
Smart fix tas pats kas klijuojami, megėjiškas reikalas, bet užtai gali
darytis pats be įrankių. TECE iš vis nepopuliarus nes naudojama išilginio
presavimo sistema su žiedais. Kaip žinia reikalingas spec. presas, o dalių
nerasi nei viename ukinių prekių centre, tik spec. parduotuvėse.
Jei rankos kreivos tai daryk su kuo nori vis tiek gavno bus, su šlangutėm
vedžiok tada :) . O presuojamas vamzdis tik gero gamintojo geras. Be to jo
žymiai mažesnis atsparumas visokiems pažeidimams, kurių stroikėse pasitaiko.
Centralinio šildymo sistemose kur yra KKK iš vis nerekomenduojamas, nes
nelaiko aukštos temperatūros: 95 C ir viskas raitosi, gali iš naujo vamzdį
tampyt. Aišku PPR irgi nesveika, bet nėra toks opus.

"dz"  parašė naujienų news:k0datk$4oq$1@trimpas.omnitel.net...

na tie lituojami/klijuojami tai jau atgyvena, patikimumas pacio vamzdzio ar
jungciu turetu but panasus, tik su presuojamais daug maziau sancu del darbo
broko

KUOM patikimiau?