Tema: Re: Santechnikas kaune
Autorius: Ju@work
Data: 2012-08-14 15:01:22
apie tuos lituojamus daugiasluoksnius tai man vienas santechnikas
dirbantis 20 metu sitoj sriti pasake taip:

vokieciai jau juos meta, nes po 10metu jie sienose truksta :) pilnas
sake internetas info. Ir dar vienas dalykas sako nezaisk nes pridarysi
broko, sako reik labai atmusu ranka su jais dirbti, bet kas sako nelabai
juos ir padarys.

Klijuojami tai megeju reikalas. Ne namui.

Daugiasluoskniai uzspaudziami ar uzverziami tai cia sako ok, nes ir kas
6 metrus balansavimu nereik nes tie sluoksniai veikia kaip vamzdzio
balansavimas. Tik sako jei kisi i siena ir paskui is jos pereidines per
perdangas tai dek gumas ar izoliacija ka vamzdis pats nenusitrintu.

Siaip jis man rekomendavo Tavydas firma kaune kuri pardavineja tikra
vokiska produkcija, ne pakaitalus. Tai keik ziurejau dabar tai yra
"VIEGA" produkcija.