Tema: Re: Santechnikas kaune
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2012-08-14 14:23:49
On 08/14/2012 01:47 PM, rr wrote:

> KUOM patikimiau?

Na visu pirma tai jau vien tuom, kad maziau sujungimu reik, nes vamzdis
lankstus. Kuo maziau sujungimu tuo maziau potencialiu problemu.
Antra tai sie vamzdziai turi deguonies barjera (aliuminio pavidalu),
todel maziau deguonies atsiranda sildymo sistemoje ir del to mazesne
korozija.
Trecia: ikisiti ir uzspausti vamzdi tikrai paprasta, o va lituojant ar
klijuojant, tai zmogiskos klaidos tikimybe isauga stipriai.
Apskritai man visos rimtos firmos kaip Uponow, Wavin, TECE ir t.t.
gamina butent daugiasluoksnius, o tuos PPR, tai is vis neaisku kas :)