Tema: Re: Santechnikas kaune
Autorius: KaroliS
Data: 2012-08-14 15:36:14
apsilankeme pas viena santechnika (deja jau nebedirbantis), klijuojamu
egzistavima liepe is vis pamirst, daugiasluoksniai valio tik sujungimai
salyginai  brangus, lituojami viskas valio, tik irangos reikia.manau kad jei
neatsiras galincio padaryt darysiu pats is lituojamu vamzdziu, atstumai
nedideli, tik kad staciu kampu daug gaunasi, vamzdzio lankstumas siuo atveju
isgelbetu geriausiu atveju nuo vienos alkunes, deguonies barjerai neaktualus
nes vamzdziai tuliko bakeliui ir ciaupui voniai, del klaidos tikimybes , nu
gali but, Wefatherm prie kuriu  firmu papuola?