Tema: Re: Dažymas
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-17 08:59:37
> nu nu, gruntavimas toli granu ne tas pats kas uzdazymas pirma karta. vienur
> is nezinojimo negruntavau ant GKP paspakliuotu lubu, tai keikiausi ilgai ir
> nuobodziai del netolygaus dazymo

Kita savaite pas mane baigia darba dazytojai. Ju komentarai apie mano
kalkinio tinko sienas:
reikia gruntuoti sienas KESTONIT LH
sake gruntuios su juo ir GKP lubas, bet negruntavo. sutaupe

tris kartus spakliavo su polimeriniu glaistu. Sienos "tepe"

is pradziu kalbejome, kad gruntuos, bet atejus laikui dazyti, grunta
pyle i pirmo sluoksnio dazus. Atskiro gruntavimo atsisakiau, nes
pagalvojau, kad yra tikimybe sudirbti langus ar dar ka nors. Tuomet
slifavimas nepades.

Is karto daze su voleliu. Dazai su gruntu. Kita diena nudaze 2 kartus
aplink kur voleliu nepriejo. Trecia diena baige dazyti voleliu.

Dirba dviese nuo pavasario su pertraukomis po darbo nuo 16:30 iki 19:00.
Dirba svariai. As per diena buciau purvinesnis, negu jie yra nuo darbo
pradzios. Su savo darbo drabuziais galetu iseiti i gatve ir niekas
nepasakytu, kad jie dazytojai. Vienas is ju su aukstuoju issilavinimu.
Gerai kad pats neapsiemiau glaistyti ir dazyti. Buciau iki Nauju Metu
peckiojasis.

Klausimas:
Kita savaite dazys svetaine. Reikia siltos rudos spalvos. Bandem 6 rudas
spalvas, bet nei viena netiko. Gal kas zinote lietuviskiems dazams TOP
COLOR dazu koda. Jis atitinka VIVA COLOR kodavima. Dazus dazytojams
turiu patiekti jau si antradieni. Su kitomis spalvomis, atspalviais ir
intensyvumu kambariuose salotine, violetine, geltona, ruzava...
pataikyta buvo is pirmo karto. Tik geltonai spalvai viena padala
intensyvuma didinome.