Tema: Re: Dažymas
Autorius: -Velnias-
Data: 2012-08-16 12:08:46
jeigu ipilsi vandens - nuo dziuvimo pagreitejimo neapsaugosi. Yra tam
specialius priedas - kondicionierius (bespalvis) vadinasi. Sadolino apie
30-40 litu Duliuksoj kainuoja. Nusipirk, banke skirta 10-iai Litru dazu.
Jie prailgina dziuvima. Bet jeigu nemoki vedziot teisingai volo, arba
jis ne kokios kokybes, tai ir kondicionierius nepades. Aisku, dazu
kokybe irgi lemia dryzius.