Tema: Re: Dažymas
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-16 16:15:39
katiline as irgi panasiai daziau - na ir nieko nelygumu nesimato. Gal del to kad apsvietimas palankiu kampu krinta, gal del to kad sienos is esmes per daug necaskintos ir turi faktura (1 karta glaistytas tinkas), o gal tiesiog dazant pavyko sulieti vienodai pavirsius. Beje paraloninis volelis man regis palieka smulkesne faktura, dazas dziudamas issilieja ir gaunasi lygiau, svarbu tik ant padziuvusio pavirsiaus neuzvaziuoti ir isnaujo nesusiausti.

T:)