Tema: Re: latakas/trapas garažui
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-16 16:27:35
spzius neblogai, bet jei per trapa nevazinesi tai kaip jis susilankstys. Jei desi plastikini, tai jis ir nerudys. O jei koki kita karta uzvaziuosi su lengvaja auto irgi laikys. Kam moketi daugiau? Juk ir grindis galima betonuoti pagal pramones reikalavimus kad laikytu xx tonu apkorva, bet nx to reikia?

T:)