Tema: Re: latakas/trapas garažui
Autorius: Sail
Data: 2012-08-16 15:31:41
Bet trapas gi per viduri garazo statomas? (Mano supratimu - trapas tai skyle
vandeniui subegt, o latakas tai visai kas kita).

Tai va is patirties - paprasto trapo garazo vidury pakanka per akis, nes ant
jo uzvaziuot neina, o vanduo nubega normaliai, jei nuvedimas geras.

Jei vis tik lataka det nori (idomu, kam to reikia, taigi ir smirdes dar is
jo, ten gi vandens barjero nera), tai as isideciau vis tik ta brangesni
varianta, jei per ji riedes ratai. Bet nx ta det tai nezinau.
Nebent garaze masina plausi, kas imho iskrypimas butu.