Tema: Re: latakas/trapas garažui
Autorius: Sail
Data: 2012-08-16 16:14:03
Pas mane garazas irgi nemazas, kvadratu nematavau, bet telpa nemaza masina
ir dar visokio slamsto. Du elementarus trapai per centra, vienas netoli
ivaziavimo, kitas netoli galo.

Ir tie trapai buvo reikalingi tik tada, kai garaza uzliedavo liutis, o siaip
tai net nelabai ju ir reikia, bet ir nekenkia zinoma.

Ziema masinos beveik nenaudoju, tai nelabai ten ir vandens buna. Bet jei
kasdien ziema masina statysi i garaza, tai turetu gan greitai kauptis zemiu
kalnai nuo prie masinos prilipusio sniego.
Dar gerai, jei ventiliacija gera, o pas mane grindys ziema dziuna tris
dienas.

Siaip nesuk sau galbos, dek lataka jei norisi. Juk jei per centra padesi,
ten ratai nevaziuos, tai tiks tas cinkuotas, kas jam atsitiks?