Tema: Re: latakas/trapas garažui
Autorius: Terpentinas
Data: 2012-08-16 16:17:47
Pas mane išilgai garažo špižinis trapas, tai galiu pasakyti labai
pasiteisino, nerūdyja, tvarkingai atrodo, stiprus. Žiemą kai varau
automobilius susikaupia druskų, tai iš lauko tiesiog sniego prinešu ir
išluoju. Gaunu dvigubą naudą ir garažas švarus ir lauke sniegas nutirpsta
dėl nešvarumuose esančios druskos. Jei finansai leidžia - dėk špižinį, pas
mane ir kieme ir garaže tik špižiniai, o pas kaimyną cinkuoti jau seniai
sulankstyti barška.