Tema: Ats.: Vedinimas
Autorius: Vytas \(S\)
Data: 2012-07-31 14:33:18
Pas mane plokštelinis Systemair rekuperatorius, sistema bendra, t.y. su ištraukimu iš virtuvės ir san. mazgų. Niekada jokio kvapo iš san. mazgų į kambarius negrįžta/nepatenka. Kartais, lauke būnant, galima užuosti dušo želės kvapą kai kas nors tuo metu prausiasi. "Vakarykščių žirnių" - niekada.

"ejs" <ejs@no.where> parašė naujienų news:jv8ae0$h7n$1@trimpas.omnitel.net...