Tema: Re: Vedinimas
Autorius: MS
Data: 2012-07-31 10:48:16
plokšteliniai rekuperatoriai nėra idealiai sandarūs - padavimo ir ištraukimo srautai kažkiek maišosi. Bet tai tėra keli procentai nuo bendro srauto. Gražinti atgal 60% ir labai norint nepavyks. Nebent išimti šilumokaitį.

Palikti natūralų ištraukimą vonioje tas pats kaip šiltinti tik 3 namo sienas. Vonia paprastai būna šilčiausia patalpa, daug garų ir visą tą gėrį paprasčiausiai išmesti truputį nelogiška. Bet daugiausiai šilumos galima prarasti per gartraukį. Tik kaip tai išspręsti aš nežinau, nes rekuperatorius tam gerokai per silpnas...