Tema: Re: Linu pluostas vietoje samanu tarp sienoju?
Autorius: KG
Data: 2012-07-31 08:52:12
Papildysiu ir pataisysiu.
Raudonojoje knygoje yra įtraukta keletas kiminų rūšių. Iš Lietuvoje
aptinkamų keliasdešimt rūšių.
Raudonojoje knygoje pataisų nėra. Yra tik keli labai artimi ir labai
panašūs pataisų giminaičiai.
Pataisai saugomi ne Raudonosios knygos pagrindu, o yra įrašyti į
aplinkos ministro patvirtintą Apribotų ar draudžiamų rinkti bei
prekiauti laukinių augalų ir grybų sąrašą.

kg