Tema: Re: Linu pluostas vietoje samanu tarp sienoju?
Autorius: Dzukas
Data: 2012-07-27 08:53:17
Kad linų pluoštas neturi būti išlindęs ir pats žinau, bet sandarumui jis
turi užpildyti tą išėmą tarp rąstų.
Man tiesiog įdomu kokio storio linų juosta paprastai yra naudojama rankinio
sukirtimo sienojų suleidimuose.
Paveikslėlyje kiek įžiūriu sienojai išpjauti staklėmis, todėl su tokiais
viskas aišku – pamatavai tarpą ir žinai.
Rankinio sukirtimo tarpai yra mažesnio tikslumo ir matmenys plaukioja, todėl
ir domiuosi, kaip daro kiti.
Ar įdėjus storesnę juostą (pvz: 20mm) ji vis vien bus suspausta pakankamai
ir problemų nekils?
Norisi pasirinkti tinkamą juostą ir neišmesti pinigų perkant per storą.

Dzūkas