Tema: Re: pamato apshiltinimo apdaila
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-05-29 08:24:38
> pas mane bute vonioje po virš pakabinto gipso vienoje dalyje sudėtas
> eps70, buvo pradėję vieną dieną vanduo lašėt nuo lubų, išsiaiškinus kad
> pas kaimynus sausa, išsitraukiau įleidžiamą šviestuva, įkišau ranką, tas
> EPS tiek prisisotinęs vandens kad pasunkėjes kokius 3x.. tai jei tai nuo
> kondensato pridr4gsta, grunte manau nemažiau..

Polistirolo garu pralaidumas panasus i mediena. Isivaizduoju kas pas
tave butu vonioje, jeigu lubos butu pakabintos ant medinio karkaso.
Galiu pridurti, kad polistirolas po zememis sukistas nepriklijuojant tam
atvejui, jeigu jis imtu kaupti vandeni. Cokolis virs zemes gi pas mane
apklijuotas polistirolu klijus tepant visu pavirsiumi.