Tema: Re: pamato apshiltinimo apdaila
Autorius: Gintas
Data: 2012-05-28 15:42:19
dejau smeiges, bet itariu kliju pamazhinau.

"gnt"  parašė naujienų news:jpvro5$bmn$1@trimpas.omnitel.net...

Man vienas tipo meistras aiskino, kad reikia armuoti ir po zeme, atseit kaip
nuo salcio kyla zeme, kad nepakeltu armavimo, nezinau ar cia yra teisybes. O
smeiges kalei i polistirola, ar tik klijais tvirtinai prie pamato?