Tema: Re: pamato apshiltinimo apdaila
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-05-29 07:45:31
> tai polistirolas gal koks eps70? prigėrė vandens, vanduo užšalo ir sudraskė..

Nesuprantu ka jus kalbate apie vandens prigerima. Pas mane pigiausias
10cm storio polistirolas 1m gylyje nuo grindu virsaus jau 4 metai,
uzpiltas iprastu gruntu ir jokio vandens jame nera. Kai vedziau
kanalizacijos ivada - tikrinau - sausut sausutelis. Laikiau 3 metus, kad
tuom isitikinti, nes cia apie polistirola visokiu nesamoniu prikalbeta.
O cokolio dar nepadares, nes abejoju ar reikia deti armavimo sluoksni.
Galvoju polistirola nugruntuoti ir tiesiai klijuoti grindu akmens mases
plyteles kokiu 45x45 ismatavimu, kad dalis plyteles butu po zeme.
Parduotuvese tokiu plyteliu likuciu galima nusipirkti po 10 lt/m2; pas
mane didesnes puses namo cokolis bus pasleptas po terasa. O atvira
cokoli klijuociau normaliai.