Tema: Re: pamato apshiltinimo apdaila
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-05-29 07:59:33
pas mane bute vonioje po virš pakabinto gipso vienoje dalyje sudėtas eps70,
buvo pradėję vieną dieną vanduo lašėt nuo lubų, išsiaiškinus kad pas
kaimynus sausa, išsitraukiau įleidžiamą šviestuva, įkišau ranką, tas EPS
tiek prisisotinęs vandens kad pasunkėjes kokius 3x.. tai jei tai nuo
kondensato pridr4gsta, grunte manau nemažiau..

"Vidas Makauskas"  parašė naujienų news:jq1k9b$ou4$1@trimpas.omnitel.net...

> tai polistirolas gal koks eps70? prigėrė vandens, vanduo užšalo ir
> sudraskė..

Nesuprantu ka jus kalbate apie vandens prigerima. Pas mane pigiausias
10cm storio polistirolas 1m gylyje nuo grindu virsaus jau 4 metai,
uzpiltas iprastu gruntu ir jokio vandens jame nera. Kai vedziau
kanalizacijos ivada - tikrinau - sausut sausutelis. Laikiau 3 metus, kad
tuom isitikinti, nes cia apie polistirola visokiu nesamoniu prikalbeta.
O cokolio dar nepadares, nes abejoju ar reikia deti armavimo sluoksni.
Galvoju polistirola nugruntuoti ir tiesiai klijuoti grindu akmens mases
plyteles kokiu 45x45 ismatavimu, kad dalis plyteles butu po zeme.
Parduotuvese tokiu plyteliu likuciu galima nusipirkti po 10 lt/m2; pas
mane didesnes puses namo cokolis bus pasleptas po terasa. O atvira
cokoli klijuociau normaliai.