Tema: Re: daugiasluoksnio vamzdzio kalibravimas
Autorius: gnt
Data: 2012-04-30 23:25:37
Isore frezuoja kiek suprantu tik smart fix visokioms jungtims specifinems,
standartiniams fitingams to nereikia.
Tai kazin celsyje kur parduoda (kiek suprantu cia kaip BA prekyboje, tik cia
yra ir 18mm) ar sitas frezuoja ar tik kalibruoja kaip tame linke uz 4lt?
http://www.celsis.lt/plastikinis-vamzdynas-ir-jo-dalys/metalinis-vamzdzio-kalibratorius-18-metalinis-kalibratorius-18.html?lang=2
Su peiliu aisku galima drozeti, bet jeigu tas is celsio kur idejau linka
frezuoja, tai nusipirkciau.