Tema: Re: daugiasluoksnio vamzdzio kalibravimas
Autorius: gnt
Data: 2012-04-30 22:36:35
Nekalbekim konkreciai apie wavin, nes vamzdis mano ne wavin ir jo diametras
18 (isorinis).
Del vidinio diametro, tarkim kinieciai parduoda tokius
http://www.ebay.co.uk/itm/PEX-AL-Reamer-10mm-12mm-14mm-16mm-20mm-26mm-PPR-Calibrator-Pipe-Tool-/150796991822?pt=AU_Business_Industrial_Construction_Building_Materials_Hardware&hash=item231c337d4e
tai aiskiai parasyta "Fit Pipe Inner Dia."  (vidinis diametras)
45lt uz kalibratoriu man nebutu daug, bet sitame linke kur daviau yra 16
diametras (18 nera), o mano vamzdis 18, nebent kaip sakiau matuojasi vidinis
diametras ir man reiktu 16. Dar klausimas ar tas uz 45lt tik istiesina
vamzdi, kad nebutu susiplojes ar ir isfrezuoja.