Tema: Re: daugiasluoksnio vamzdzio kalibravimas
Autorius: dz
Data: 2012-04-30 21:39:47
na pas mane yra 16, 18, 20, 2?, ir 25 ant vienos kuckes, tik su ta kucke
buna kartais bedu koki vamzdi nukalibruot, jei salia jo pvz kitas vamzdis:),
pvz radijatoriu pajungimus, vienzo jei dirbant profesionaliai reik atskiru

va toks
http://www.b-a.lt/Kalibratorius-16-20-26-Pagalbines-detales/kaina/internetu/3110/118530