Tema: Re: daugiasluoksnio vamzdzio kalibravimas
Autorius: dz
Data: 2012-04-30 23:17:15
yra ten tas 18, tik pardavejai nedarase, parase 3 diametrus, bet photo
matosi kad 5 stolcai yra:), kiek mates tai ant kalibratoriaus raso toki
diametra, koks ir ant vamzdzio parasytas

http://www.gerunda.lt/catalog.php?id=1760 gali ir su tokiu kalibruot:), bet
reik graziai vamzdi kirpt ir su peiliu vidine nuozulna daryt, kokiam tikslui
kalibratoriai daro ir isorine nuozulna tai nzn, turbut tiesiog lygina
vamzdzio gala