Tema: Re: reikalingas automatikas
Autorius: Kicker
Data: 2011-10-19 13:17:45
"Neziniukas" <Neziniukas@mailinator.com> wrote in message
news:j7lvn3$4ia$1@trimpas.omnitel.net...

> Apie kamina paaiskinu: kai kkk nesikurena, tai per kamina vyksta jo
> ausinimas, t.y. katilas tampa ausintuvu, uzdarius kamina (juska, sklende)
> ausinimas sumazetu.

ne tokio nera

> [...]
> pajungti lygegriaciai, o bet koks dujinis turi temperaturini davikli ir
> isijungia kai vanduo atsala. Jei katilu termofikacinio vandens sklendes
> neuzdaromos jiems neveikiant, tai kurenantis kkk syla ir dujinis katilas
> ir per atvira kamina jis veikia kaip ausintuvas, kai kurenasi dujinis,
> ausintuvu tampa kkk. Kaminu uzdarinejimui kazkaip neteko matyt
> automatikos, matyt reiktu patiems darytis, o ventiliai su pavaromis
> vamzdziams galinami ivairiausi, tik kaina nemaza... Nebent tikslas ne
> ekonomiskas sildymas, o pastovi temperatura kambaryje.

tikslas ka kurenti pagal nuotaika ir kad kuo maziau reiktu kazka reguliuoti
ir jungineti
o automatika tokia, jog yra lauko ir vidaus temp davikliai kurie nurodo
kokia temp paduoti y sistema, o ketureigis voztuvas reguliuoja nuo kurio
katilo sildyti sistema. Na ir ten su programavimais kad tokia ir tokia val
butu tokia ir tokia temp ir t.t.