Tema: Re: reikalingas automatikas
Autorius: Pakas
Data: 2011-10-18 18:01:57
Tiesa katilas vienas- kieto kuro su granuliu degikliu.

"Pakas"  wrote in message news:j7k3vv$bsu$1@trimpas.omnitel.net...

Jo kažkaip sunkai sekasi surasti.
Santechnikai siulo valdikli Haynowell su lauko davikli. Alternatyvu nelabai
pateikia. Valdiklis reguliuotu ketureigi pagal lauko temperatura ir dar
viena siurbli gali jungineti. Skaitinejau kad Danfoss dar kartu ir kambario
bevieli davikli palaiko. Klausimas ar man reikalingas tas kambario daviklis,
nes sistema isbrangsta stipriai.  Kazkaip nesinori imerkit 1000lt uz
valdikli ir poto grauzti nagus kad nepsirinkai kito su reikalingesnem
funkcijom.

Jonis kiek domejausi bevielio daviklio nepalaiko. Jai kambario dav. neverta
deti tada galima mastyti apie jonis....

"Night"  wrote in message news:j7k0mn$8cj$1@trimpas.omnitel.net...

As neradau tokio pries metus Kaune, kur 100% mano poreikius patenkintu
(projetas buvo prie esancio
dujinio katilo lygiagreciai prijungti KKK ir padaryti autmatini
valdyma/perjungima nuo duju ant KKK ir
atvirksciai). Zodziu teko isiginti paciau. Pasamdziau santechnikus,
nupiesiau schema, jie sujunge gelezis
o visa kita pasidariau pats. Naudojau www.jonis.eu valdikli - antri metai
esu laba patenkinta savo
pasirinkimu.