Tema: Re: reikalingas automatikas
Autorius: Neziniukas
Data: 2011-10-19 10:54:11
Apie kamina paaiskinu: kai kkk nesikurena, tai per kamina vyksta jo
ausinimas, t.y. katilas tampa ausintuvu, uzdarius kamina (juska, sklende)
ausinimas sumazetu.
Is aprasymo nesuprantu kokios ten automatikos reikia- panasu, kad katilai
pajungti lygegriaciai, o bet koks dujinis turi temperaturini davikli ir
isijungia kai vanduo atsala. Jei katilu termofikacinio vandens sklendes
neuzdaromos jiems neveikiant, tai kurenantis kkk syla ir dujinis katilas ir
per atvira kamina jis veikia kaip ausintuvas, kai kurenasi dujinis,
ausintuvu tampa kkk. Kaminu uzdarinejimui kazkaip neteko matyt automatikos,
matyt reiktu patiems darytis, o ventiliai su pavaromis vamzdziams galinami
ivairiausi, tik kaina nemaza... Nebent tikslas ne ekonomiskas sildymas, o
pastovi temperatura kambaryje.
 tokiu atveju nesuprantu kodel reikia vardti su tom malkom/anglim ir kkk.