Tema: Re: reikalingas automatikas
Autorius: Night
Data: 2011-10-18 16:58:47
As neradau tokio pries metus Kaune, kur 100% mano poreikius patenkintu (projetas buvo prie esancio
dujinio katilo lygiagreciai prijungti KKK ir padaryti autmatini valdyma/perjungima nuo duju ant KKK ir
atvirksciai). Zodziu teko isiginti paciau. Pasamdziau santechnikus, nupiesiau schema, jie sujunge gelezis
o visa kita pasidariau pats. Naudojau www.jonis.eu valdikli - antri metai esu laba patenkinta savo
pasirinkimu.