Tema: Re: Garazo grindu danga
Autorius: mummis
Data: 2011-10-14 16:17:25
nu viska teisingai surashei - smelis, veikiamas ratu spaudomo, kaip
skystis judes i shonus ir i virshu, tik kaip skystis nesugrysh atgal :)
todel atsiras "duobes"
jei cemento smelio mishinys tikrai pades to ishvengti, tai mano atveju
labai nebloga isheitis (nes ir garazho grindis norisi kilstelti apie 5 cm)