Tema: Re: Garazo grindu danga
Autorius: T:\)
Data: 2011-10-14 10:25:34
kai pas mane nenusimato, kad masinos bus garaza tai kaip ir ph... kad jos gali issivaikscioti. O siaip tai pagalvok pats, jei taip jau viskas issivaiksciotu tai kaip turetu atrodyti aiksteles ar gatves grystos trinkelem? O jei taip bijai balu, pasidaryk didesni nuolydi pvz koki 2 cm i metra, tai net ir susedus bus nuolydis. Bet is kur gi ten tiek dregmes, i trinkeles ir taip susigers.

T:)