Tema: Re: Garazo grindu danga
Autorius: eimaz
Data: 2011-10-13 16:20:43
mano plytelėms 2 metai. išgyveno jau 2 žiemas. nei viena nesuskilo, buvo 2
atšokę prie vartų, tai perklijavau.
pas kaimyną prie garažo nepadarytas nuolydis ir stovi pastoviai balos, tai
visa eilė plytelių suskilinėjusiu po žiemos. taip, kad manau tiesiom rankom
viską darant, teisingai ir eksploatuosis.

"Tomas"  wrote in message news:op.v298cedmtskzlc@tomas2...

On Thu, 13 Oct 2011 11:51:05 +0300, eimaz <eimaz@nomail.lt> wrote:

> plyteles akmens masės galima ir už 15Lt susirast per akcijas. aš prieš
> pora metu pirkau po 10,99. darant pačiam kainuos net ir pigiau nei
> trinkelės. proto daugiau tikrai nereikia, nei susidėt trinkeles.

Skirtumas tik tas, kad akmens masės plytelės anksčiau ar vėliau
suskilinės, o trinkelėms tuo tarpu px.