Tema: Re: Del elektros gaminimo is silumos
Autorius: Nort
Data: 2009-04-11 09:41:14
> o va akumus krauti naktiniu ir juos naudoti- tai jau absurdas- tokia
> sistema niekada neatsipirks- ivertink akumu kaina, keitikliu kaina,
> nuostolius keitiklyje, tai kad akumus reikes periodiskai keisti- ir gausi
> ekonomiskai nuostolinga idomu zaisla...

Kaip ten zaislas ar ne as nezinau, bet zmogus man sake, kad prisuka 100kWh
dienines ir 300kWh naktines.
O seniau sake budavo priesingai.
Akumas stovi didelis sake nuo kombaino, jau 2 metai naudoja, nieko dar
nekeite.
Keitiklis pas ji 300W naudojamas tik kompui ir televizoriui. Apsvietimas
visas visame name ir lauke tiesiai 12V.
Jam sake apsimokejo taip pasidaryt.