Tema: Re: Del elektros gaminimo is silumos
Autorius: Makauskas Vidas
Data: 2009-04-10 10:06:44
> Makauskas labai persa pasyvu nama. Ar skaiciavo kas kiek energijos
> suvartojama tokio namo medziagu gamybai ir statybai. Ir kiek tos energijos
> namas sutaupo per savo tarnavimo laika.

Galima butu sakyti, kad persu pasyvu nama, jeigu pats toki statyciau. Vedinimo sistemos irengimas name yra normalus dalykas. Ieskoti ekonomiskai efektyvaus namo apsiltinimo yra taip pat ne pasyvus namas. Noras zinoti daugiau apie geotermini yra suprantamas bet koki nama statant.

Kolega suskaiciavo kiek i gegnes reikia deti vatos, kad islaikyti STR'e rekomenduojamus iprasto namo rodiklius. Gauna apie 37cm. Tai gal geriau paieskoti kitokiu sprendimu? Pavyzdziui TOGO PUTA po 350 litu / m3. Teigiama, kad pasyviam namui uztenka 15cm. Klausiau kuo skiriasi nuo GAMO vatos, kurios kaina 530 litu.m3. Taip ir neatsake. Bet reikia lochu buti, kad dulkintis su 37cm vatos gegnese ir sumoketi brangiau vietoj 15cm TOGO PUTA. As niekur netvirtinau, kad nuo to pas mane pasudaris pasyvus namas. As nestatau pasyvaus namo jau vien del to, kad numatytas grindinis sildymas.
Negaliu dar sugalvoti kur cia as persu pasyvu nama?