Tema: Re: Del elektros gaminimo is silumos
Autorius: m
Data: 2009-04-10 08:33:21
nu cia is paties tik ir girdisi tie nuolat besisukantys mistiniai
100kLt. Ir ar man tik atrodo, ar pas pati beveik viskas mazdaug po tiek
kainuoja? :-) Vesiuosi linija neuzilgo. Jei niekas nesikeis kainuos
4000. Ir netikiu as energetine nepriklausomybe - jei tai ir imanoma, tai
niekada neatsiperka. nu nevisada, bet 99,99 proc atveju neatsiperka :-)
o malkine kogeneracija vienbuciam namui:-)))) cia geras... man patiko :-)