Tema: Re: Del elektros gaminimo is silumos
Autorius: T:\)
Data: 2009-04-10 10:26:36
O tai ka su pasyvus negli buti su grindiniu sildymu? :)
Ir kas do stebuklas togo puta, gamo vata? Ir kokie ten silumos laidumo, varzu ir kiti ju parametrai? Kazkaip nesitiki, kad dvigubai geresne izliacija uz dvigubai mazesne kaina. Nebus cia gelano variantas? :)
O, kad koks vadybininkas pasake, kad uzteks 15 cm, tai nerodiklis. Tegul pateikia skaiciavimus. O tai as zinau, kas pasistate naujus namus (ir sakyciau gana prabangius), bet va i stogus susidejo po 15 cm vatos ir kai state sake, kad uzteks :) Dabar nesigiria, kad uztenka, bet uzsimena, kad gal dar 5 cm reiktu dadeti. Nors teisybes reikalui reikia pasakyti, kad uz sildyma ir taip mazai isleidzia.

T:)