Tema: Re: tvenkinio projektavimas kasimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-18 16:02:32
On 08/18/2011 03:59 PM, mindis wrote:

> na supratau, o paskui projekta kas derint su melioratoriais turi, ar
> nereikia to daryt isvis?

O tai kokio dydzio tvenkini kasi?
Iki 10a siaip nereik projekto jokio. Jei kasi toj vietoj kur eina
magistrales melioracijos, tai tada reikes melioracijos rekonstrukcijos
projekto ir teks daryt apvedima, kas is kar stipriai didina kaina, bet
jei tik tos smulkiausios atsakos 50 skersmens tai tada px ten viskas.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com