Tema: Re: tvenkinio projektavimas kasimas
Autorius: Paulius Zaleckas
Data: 2011-08-18 15:45:56
On 08/18/2011 03:23 PM, mindis wrote:

> gal standartiskai kalniukus formuot ? o del drenazo - man paciam
> rupintis dokumentacija is melioratoriu ar tvenkinio projektuotojai patys
> paprasti turi?

Nu kad nereikia man tu kalniuku..., bet yra va servitutinis keliukas per
visa sklypa isilgai, tai galvoju nukasti nuo jo juodzemi ir supylus ten
moli islyginti, o poto jau ten visokios skaldos ir panasiai ant jo... Nu
zinau, kad keliukui moli pilti ner gerai, bet visvien tas molis po
juodzemiu jau ir taip yra :)
Melioracijos brezini gali nemokamai uzsisakyti savivaldybeje zemes ukio
skyriuje. Jei ims kazkas kitas, o ne savininkas, tai tada 100lt.
Atsiimti liepia po 2 savaiciu, bet as po savaites paskambinau ir
suzinojes, kad jau yra atsiimiau.

--
Paulius
http://manonamas.wordpress.com