Tema: Re: tvenkinio projektavimas kasimas
Autorius: bzik
Data: 2011-08-18 14:25:37
Ju vadas mano vaikystes kiemo kaimynas, biologas, specializuojasi vandens telkiniu augalijoje, telkiniu uzzelime ir pan.
Pats nesikreipiau, bet po kasimo turiu rezultata, kai:
- vandens yra geru metru maziau, nei tikejausi > vanduo duobeje.
- kasejai padare per stacius slaitus, kurie igriuvo
- iskasiau per arti miskelio >  rudeni gausiai prikrenta lapu, o slaituose dygstancius alksniukus vos speju pjaut
ir t.t.