Tema: Re: tvenkinio projektavimas kasimas
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-08-18 14:13:06
Jo - man irgi idomus pasirode shitas ikainis. Beje - Vilniuje tas pats.
Skambinu - domina jusu paslaugos, atvaziuokit paziurekit, kiek cia uzims
iskast ir kokia bus samata. OK - atvaziuosim ir suma panasi. Sakau, o bent
jau isiskaito I samata, jei perku pas jus paslaugas. Pasirodo ne. Tai buvo
ne krizes metais, bet panasu, kad kai kurie daykai nesikeicia...

"mindis"  wrote in message news:j2iopk$ur8$1@trimpas.omnitel.net...

Ale neblogai - pirmine konsultacija kaune apie 700Lt