Tema: Re: kiek turi buti islindes kaminas virs stogo?
Autorius: eimaz
Data: 2011-07-22 11:56:21
cia rasoma apie zidinio kaminus. as kalbu apie dujinius kaminus. ar sita
taisykle galioja abiem variantais?
ar mano brezinyje tai irgi galioja? juk cia ne tas pats stogas.
kaip pvz jei kaimyno namas uz kokiu 7metru, jo namas 2-aukstis, mano
1-aukstis, tai negi as turesiu kamina iskelineti tokiu auksciu kaip jo namo
stogas - 10 laipsniu?