Tema: Re: kiek turi buti islindes kaminas virs stogo?
Autorius: eimaz
Data: 2011-07-22 10:35:48
architektas vadovaujasi turbut kazkokiais reikalavimais ir tiek.
ok, o jei taip ir butu, kad katilas butu paprastas dujinis, o ne
kondensacinis. kas tuomet?
man idomu kur galima butu pasiskaityt apie tai. tarkim jei namas butu vieno
auksto, nejaugi reiketu iskelti tiek aukstai kamina? ir kas kaminui yra
svarbu? ar pats jo ilgis (iskelus, kad i 1m jau gaunasi ~5m ilgis), ar kiek
jis yra islindes virs stogo?